بانک ارسال پیامک مشاغل

بانک ارسال پیامک مشاغل

بانک ارسال پیامک مشاغل یکی از بهترین سرویس‌های ارسال پیامک برای کسب‌وکارها و مشاغل است. این بانک با داشتن امکاناتی مانند ارسال پیامک گروهی، ارسال پیامک با نام فرستنده، سیستم پیشنهاد قیمت و سایر امکانات مفید، به شما کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از این سرویس برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان خود داشته باشید.

از مزایای استفاده از بانک ارسال پیامک مشاغل می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغات، افزایش فروش، ارتباط سریع و آسان با مشتریان و همچنین افزایش شناخت برند خود اشاره کرد. با استفاده از این بانک، می‌توانید به صورت جامع و گسترده‌تر با مشتریان خود در ارتباط باشید و از طریق ارسال پیامک‌های متنوع، آن‌ها را به خدمات و محصولات خود جذب کنید.

بانک ارسال پیامک مشاغل با داشتن سیستم پیشنهاد قیمت، به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به بودجه خود، بهترین بسته‌های ارسال پیامک را انتخاب کنید. همچنین با داشتن سیستم ارسال پیامک گروهی، می‌توانید به صورت همزمان با تعداد زیادی از مشتریان خود در ارتباط باشید و از طریق این روش، به راحتی و با کمترین هزینه، تبلیغات خود را به مخاطبان خود منتقل کنید.

در کنار این مزایا، بانک ارسال پیامک مشاغل با داشتن سیستم ارسال پیامک با نام فرستنده، به شما این امکان را می‌دهد تا نام و برند خود را در پیامک‌های خود استفاده کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا برند خود را بهتر و قوی‌تر در ذهن مشتریان خود جای دهید و باعث افزایش شناخت برند خود شوید.
در نهایت، با توجه به مزایای فراوان بانک ارسال پیامک مشاغل، می‌توان به راحتی این نتیجه را گرفت که استفاده از این سرویس برای کسب‌وکارها و مشاغل بسیار حائز اهمیت است. با این سرویس، می‌توانید به صورت آسان و سریع با مشتریان خود در ارتباط باشید و به راحتی تبلیغات خود را به مخاطبان خود منتقل کنید. پس بهترین راه حل برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان خود را با استفاده از بانک ارسال پیامک مشاغل پیدا کنید.

 

جهت استعالم هزینه ارسال, تعداد و تعرفه بانک مشاغل مورد نظر استعلام بگیرید.
جهت ارسال به بانک مشاغل یا مسافر نیاز به فعال سازی پنل پیامک نیست.

 

جدول زیر تعرفه فعال سازی پنل پیامک می باشد.



Accounts

Free Trial

Projects

بسته فول

۶.۰۰۰.۰۰۰

۲ خط اختصاصی

۱۰۰۰ پیامک هدیه

۱۰۰٪ امکانات پنل

بسته چارتر

۳.۰۰۰.۰۰۰

۱ خط اختصاصی

۵۰۰ پیامک هدیه

۸۰٪ امکانات پنل

بسته شناور

۱.۵۰۰.۰۰۰

۲ خط عمومی

۲۰۰ پیامک هدیه

۵۰٪ امکانات پنل

بسته اداری

۵۰۰.۰۰۰

۱ خط عمومی

۱۰۰ پیامک هدیه

۲۰٪ امکانات پنل